lördag 21 april 2012

Paketdag

Igår ramlade det in 3st paket, och jag kunde inte vara mer tacksam att de kom lagom till helgen, då jag ändå hade bestämt mig för att inte åka till Södertälje, det är så pass långt dit för att chansa på om man skulle klara att cykla med benet eller inte. Så jag avstod. Idag har jag dock suttit på monarken, för att känna efter, och med facit i hand så kändes det helt okej, gjorde ju lite ont men inte så farligt som jag trott, så det känns skönt då är det på rätt väg! För övrigt har jag och Marie varit på återvinningen och fått lite mer plats hemma, jag har stansat hjul. Det var jobbigt, men tror det blev jättebra till slut! De får ligga och hålla luften ett dag så märks det hur pass bra det blev.
Bakhjulet
Framhjul
Frfamgaffel
Just nu är cykelrummet helt överfullt med grejjer, precis överallt känns det som. En vy från monarken.
Såg på lite GGN2006 till träningspasset, har dock glömt vart i filmen jag är med, eller vad jag eller brorsan hade för cyklar och så.. Det är längesedan nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar