torsdag 26 april 2012

Tävlingscykel klar!

Årets tävlingscykel är nu klar och invigd med ett kvällspass efter endags med regnande. Å det gick så fint så!
Det blir alltså en Merida Big Nine Carbon Team-D, med lite annat komponentval än det som ses här. Kul att ha satt ihop den från grunden, och nyttigt! Det har varit tidskrävande, men intressant iallafall. 






Så det känns lagom skönt att ha fått ihop den nu när det väntas tävlingspremiär på Lördag, Kolmårdsbiken. Jag och Marie åker mot Norrköping imorgon och vädret verkar bli bra, nu hoppas jag bara att mitt ben ska hålla hela vägen. Är ju ännu blå/gul och öm, men tycker det känts bra under de träningspassen jag gjort sedan vurpan för en vecka sedan. Så hoppas det går vägen för lite längre och lite hårdare som det lätt blir på tävling. Ska bli sjukt kul att få stå på startlinjen igen, och jag gör det med en riktigt fin cykel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar