lördag 7 juli 2012

Mot Rättvik

Torsdagens pass på Kullhagarna då klockan dog misstänkte jag ett nytt personbästa på den banan, på ett varv, antagligen på 6 också. Men det nya varvtidsrekordet är nu 5:38, synd jag inte fick se alla sex varven, då andra varvet också knäckte förra gångens bästa tid. 
En bild på Marie på Kullhagarna!

Idag har jag rullat ut till Picassoskulpturen med lite sedvanliga spurter, känns fortsatt fint i kroppen tycker jag och är riktigt laddad inför imorgon, ska bli riktigt kul! Även så har mitt inlägg i torsdags när jag dementerade meteorologernas prognoser och utlovade en regnfri mörksuggejakt istället för 40mm regn, så har de följt på mitt tycke iaf! Jag har alltid velat bli meteorolog på riktigt, men aldrig tagit mig i kragen, dags nu?
Picassoskulptur
Från Picassoudden

Lite mer packning sen åker vi mot Rättvik och bor på vandrarhem, start kl 10 imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar