tisdag 17 juli 2012

Solskenscyklist

Idag tog jag lite försmak av semestern och kompade ut vid lunch. Planen var att jag och Anders skulle köra 4timmar distans, men Anders fick tacka nej idag och jag blev ensam på min runda. Hade i huvudet en bra plan på hur jag skulle köra, men dock osäker på om jag skulle hitta. Hitta gjorde jag, men planen fick ändras pga av åskan som låg ivägen. Jag gillar åska, det är mysigt. Men har börjat fått mer och mer respekt för den nu, bla annat så tog den det mesta av elektroniken hemma hos min föräldrar för 1v sedan. Så jag vände ifrån åskan och åkte mot solen! Åskan fick jag syn på efter 1,5t och jag klarade hela 4t utan att få smaka på den! Tur. Idag gick det ganska sakta, 1 timme efter en stor portion potatis och kötbullar var ingen hit, blodet befann sig på fel ställe de första 90min, sen fick jag upp lite fart iaf. Men aldrig några magkramper pga att jag åt för nära inpå. Hade jag varit smart hade jag nog hellre ätit något lättare innan, typ gröt och smörgås. Men det kom jag på först ute på passet. Men allt blev bra ändå tyckte jag:)
Här såg jag blixtarna och kände mullret, då vände jag om.
Dagens runda såg ut så här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar