lördag 14 juli 2012

Vilan fortsätter

Vilan fortsätter i denna lugna vecka. Idag har jag och Marie varit till Degerfors och promenerat vid Sveafallen. Ca 5km fick vi ihop och skulle säga att det är ganska teknisk promenad där:), mycket rötter och sten, kunde även vara fuktigt och lurt på sina ställen. Det var en ovanligt lång promenad för mig, jag är aldrig ute och går nu för tiden. För ca två år sedan och bakåt, när jag bodde på Gotland, så kunde jag promenera hur långt och mycket som helst. Det var innan cyklingen kom in på allvar i mitt liv, då jag hade tid. Nu offrar jag gärna promenadtid till cyklingen! Men då hade man stora planer på att göra många längre vandringar, typ längsmed Gotlands kust osv, men det kanske får plats i en framtid långt bort. Jag hade en bra dag idag iaf, fin natur och det bästa sällskapet:)!

Nu ska vi ut och äta i Kristinehamn, stödja de lokala restaurangerna, eller iaf The pub som det blir ikväll!

Imorgon ska jag nog cykla, eller åka rullskidor, eller bådadera då viloperioden är slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar