tisdag 14 augusti 2012

Björkvallen

Igårkväll körde jag 2st 20min på Björkvalls banan. Det gick riktigt fint och jag var harmonisk över rötterna och stenarna. Körde första på 20:17 och andra på nya bästa tiden 20:03. Idag var det planerad vilodag, men när James ville låna en cykel och cykla ikväll så tackade jag inte nej. Så lite pedalbyte och så blev det ett lättare pass för mig ikväll också, strax under timmen. James lånade min träningscykel och jag fick åka fint på min Merida big nine. Det verkade som om han tyckte om Meridan, inget märke som de har i Canada, men den fick positivt beröm! Vi körde både på kullhagarna och Björkvallen. James är tillfälligt i Sverige då han och Sara har varit här hemma i Kristinehamn och gift sig under helgen! Grattis! Det var riktigt kul att se honom igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar