torsdag 9 augusti 2012

Cykelvasan närmar sig

Nu närmar sig cykelvasan med stormsteg, bara en dag kvar nu! Tror att jag är redo, nu återstår bara att ta sig från Kristinehamn till Mora/Sälen. Mora för att hämta nummerlappen och i Sälen ska vi bo på Sälens vandrarhem, där kommer vi bo riktigt nära starten! Marie följer med även på denna resa, hon är för bra! Denna vecka har jag då alltså haft en kort vecka då jag är ledig imorgon, riktigt skönt att börja så efter semestern.

Ni kan givetvis följa oss i fäders spår, antingen via en App eller en sms-tjänst.
App-tjänst
sms-tjänst

Jag har startnr 51 om man skulle vara intresserad av att följa mig, starten går kl 09:00 på lördag, och det är 95km som väntar, ej 90km som man gärna kopplar samman med vasaloppet.
Jag är riktigt taggad inför denna tävling, kommer bli riktigt kul!

Kommer nog någon mer rapport innan det är dags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar