onsdag 1 augusti 2012

Fin Gotlandstur

Idag blev det en vända till Visby när jag ändå hade andra ärenden i området. Tog med cykeln och spenderade 2timmar med mina gamla träningsstråk samt delar av det som var Gotland Bike Battle banan! Det börjar med riktigt fin miljö när man tar sig från Visby ut mot Tofta och passerar Högklint. Det var här jag började min cykling för exakt 3 år sedan, och inte konstigt man blev fast då va? Bjuder på bilder idag så kommer en karta, för alla intresserade Gotlandsturister finns en Gps fil också om det efterfrågas!









Det andra ärendet var att träna kubb med laget, grill och kubbträning!

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hej Jakob! Jag kanske har hittat rätt nu. Jag hittade nämligen en trevlig video på Youtube (https://www.youtube.com/watch?v=F43cplofiBY) och blev riktigt intresserad av den turen. Nu nämner något om en gpx-fil och den skulle jag väldigt gärna vilja ta del av. Jag planerar att köra lite MTB på Gotland i juni och letar efter tips på bra sträckor. Jag är förr och uppvuxen på ön men fram tills jag flyttade därifrån så visste jag inte vad en mountainbike är. Nu ser man världen med andra ögon och det skall bli kul att återupptäcka Gotland på två hjul. Vill du så får du gärna skicka gpx-filen till ingemar.gardell@gmail.com

    SvaraRadera