lördag 29 september 2012

Kumlacrossen och fixardag

Idag har det varit en ordentlig fixardag här hemma. Marie har haft bra flyt i köket och jag har storstädat cykelrummet och tvättat bilen. Nu luktar det till och med riktigt gott i cykelrummet! Men allt det här visste ju redan mina instagram följare, där heter jag Jbjrklund om någon ny är sugen på att se mina bilder!

Annars har det varit lugnt på bloggen ett tag, just nu händer inte så mycket. Tränar på vad jag känner för, och har spridda tankar om 2013, men med ett ordentligt sug redan nu trots att säsongen precis tagit slut och det snart ska tävlas i cykelcross. Men det är ju bra med motivation! Planen är att köra kumlacrossen nästa vecka, cykelcross är ett området jag är helt grön på. Vet knappt om alla nödvändiga regler, är mina däck okej? Måste kolla vad däckgränsen var. Vilken klass ska man köra? Sista anmälningsdag vet jag iallfall att den är imorgon, så någon fråga bör jag kolla upp innan dess. Men dem verkar ha ett väldigt fint arrangemang i Kumla, såg någon film från förra året. Det ska bli kul! Dagen efter det åker vi till Spanien på en veckas semester. Det var en liten uppdatering ifall det skulle fortsätta vara dött på bloggen.

4 kommentarer:

  1. Vi funderade på att hyra cyklar där, men då hade det bara blivit för en dag, och det avgör att vi skippar det. Tar bara en dag för att få koll på området och så vidare. Så då känns det meningslöst. Så bara slappa runt i en vecka;)

    SvaraRadera