torsdag 13 september 2012

Youtube

Hittade detta lilla klipp på youtube som var ganska roligt


Ikväll var jag ute och rullade, har haft en dålig vecka då jag känt mig ur form, obalans i magen och massa andra fina sätt man kan säga typ sjuk. Men jag har ändå inte varit sjuk så ur dags form kan man nog säga att jag varit. Testade att rulla lite idag, och det kändes skönt. Hoppas känna för ett pulshöjande pass imorgon eftersom Adventure race närmar sig. Vill inte åka dit med den känslan jag haft under veckan. Men det är många dagar dit och det hinner vända!

Det klippet jag egentligen gick till youtube för var denna som jag kom att tänka på:


Hittade även denna som var lite sämra än ovan tycker jag:



1 kommentar:

  1. Sjukt!!!
    Jag och Molander har haft det likadant,skumt...

    Hallberg

    SvaraRadera