fredag 26 oktober 2012

Inte som planerat

Den här veckan blev ju inte som planerad riktigt. Två sjukdagar och hemma från jobbet i början av veckan. Tillbaka på onsdagen, i hopp om att jag nu skulle orka med att jobba och träna, men jobbet gick bra men inte känt mig frisk nog för att dra på med träning. Idag har jag åkt på en släng av en snabb maginfluensa, hoppas den är snabb iaf. Men nu är jag hemma från jobbet och tar helg, alltid något. Stryker morgondagens värmlandsserie i cykelcross som jag tänkte köra som en fin genomkörare inför SM i Sunne nästa helg. Jag hoppas rulla lite imorgon istället. Annars i helgen så ska jag och Marie till Karlstad imorgon och äta gott och se musikal på kvällen, kommer bli mycket mysigt, den här vintern med kölden och det klara vädret höjer ju mysfaktorn endel! Visar ca 5 kallgrader imorgonkväll och minus hela dagen på söndag!

Jag hoppas den här helgen gör underverk med min hälsa och att jag startar träningen inför MTB2013 nu på måndag istället!

Vad ska du göra i helgen?
Inled den med lite fin musik här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar