torsdag 29 november 2012

1 år sedan ögonbehandling!

Idag är det ett år sedan jag genomförde min ögonbehandling hos Memira i Karlstad. Jag gjorde en laseroperation för att slippa linser/glasögon. Idag är det ett år sedan jag gjorde det och idag minns jag knappt hur det var att vara beroende av linser. Idag går jag upp på morgonen och bryr mig inte om att sätta i några linser, utan jag kan göra vad jag vill med en gång. Det är ruskigt skönt! Tiden har gått fort, oftast vid varje övernattning detta år har jag känt att jag glömt något när jag packat, och det har varit just linser. Men när man sen tänkt till i bilen, men jag behöver ju inga, så smilar man lite. Det var kostsamt, men värt det. Under en säsong så åker man ju och övernattar ganska många nätter, så det har gjort det extra värt, samt att tävla och träna utan linser/glasögon är väldigt bekvämt.

Förra året dagen efter operationen tänkte jag så här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar