fredag 2 november 2012

Lunchblogg

En liten lunchblogg så här på fredagslunchen kan jag bjuda på.
Några timmar kvar av veckans jobb, sedan vankas inget speciellt ikväll förutom fredagsmys. Imorgon lördag är det dags för cykelcross SM i Sunne! Har efter 1veckas semester och två sjukveckor fått tränat obehindrat i några dagar nu, så det är med spänning jag går in i denna tävling och se vad benen kan prestera. Har en vilodag idag för att bli av med träningsvärken som hängt med mig ända sedan måndagens styrkepass, som jag bättrat på under veckans alla dagar.

För min del så är det nog årets sista tävlingshelg som väntar, är ju två tävlingar då det är en cuptävling på söndagen också. Men jag tror jag kommer skippa att köra helgerna i Stockholm och Vårgårda, då min träningslust har blivit alltför stort! Har inte rört mountatinbiken på säkert 1månad, inte haft något distanspass så det rycker i träningsnerven, med tävlingshelger så försvinner både tid och mycket mental styrka från träningen. Jag har ju ändå bara chans att få ihop 7resultat av 8 som räknas, så det är nog så gott som bestämt. Men först ska jag ge järnet i Sunne*2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar