onsdag 16 januari 2013

Massage

Igår var jag och fick min årliga massage, ungefär så ofta som jag unnar mig denna välbehövliga sköna stund. Fick presentkort av Marie i julklapp på Sveamagasinet i stan och igår utnyttjade jag det. 75min genomgång av kroppen, kändes riktigt gott! Ikväll var det tillbaka på monarken och skapa nytt jobb för massören. Körde 10st 4 minutare på skapligt motstånd. Som svensk så är ju lagom bra. Det hela slutade i att jag blev ordentligt trött och nöjd!

Nu har vintern kommit tillbaka till Kristinehamn, några centimeter snö och kallt. Lite mer snö är välkommet och lite mindre kyla är också välkommet. I helgen åker vi till Branäs för att hälsa på Maries syster och passa på att åka skidor, om inte kylan blir alltför sträng. Just ni visas det runt -12 till -17. Så det är lite gränsfall för vad som är ok. Man får väll anpassa sig efter kylan isåfall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar