måndag 11 februari 2013

Cykeldag i Kristinehamn

Kom precis från Team Sportia där jag hämtat ut mina stavar som de kortat hela 2cm. Ska se om det kan ge mig lite mer frekvens i åkningen. De jag har haft har varit lite för långa, ska bli spännande att testa!

Vi pratade också lite om den kommande cykeldagen de ska ha på Team Sportia, den 14 Mars kommer butiken att duka upp fint för oss cyklister! Kommer finnas representanter från tex, Merida, Dalblads och Polar. Fina cyklar kommer finnas i butik. Jag kommer vara där ett par timmar för att prata med er om någon skulle vilja, jag vill gärna prata med er iaf:)! Mer information kommer närmare, med tider osv. Men dagen är bestämd till Torsdagen den 14 Mars, så det kan man anteckna i sin kalender så man inte missar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar