torsdag 28 februari 2013

Fyror

Kvällen bjöd på ljuvliga fyror med 3minuters vila. Därefter har jag krängt av dubbdäcken på träningscykeln och satt på så kallade sommarsulor. Helgen ska spenderas i Göteborg på mitt första Merida läger, ska bli grymt roligt och jag ska snappa upp information både här och där! Det sägs vara vår där nere så dubbdäck skulle vara överflödigt. Med mig ner kommer årets tävlingscykel samt träningscykeln.

Först så ringer klockan imorgon runt 05:30, sen väntar 6 timmars jobb innan jag åker hem, packar och sätter mig i bilen ner mot Göteborg. Vädret ser ut att bli helt OK, sol på dagen, runt 3-5 plusgrader och kallare på natten. Ska bli så grymt kul att få komma ut och cykla lite på barmark, här i Kristinehamn är det ju ännu massor med snö och fina skidspår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar