tisdag 5 februari 2013

Snö och träning

Nu har det kommit massor med snö här, allt är vitt för snön har varit så blöt, men den har ändock stannat och blivit någon decimeter! Bådar gott, och gör så jag kanske kan bättre på med lite km inför Öppet spår om några veckor. Har ungefär 19mil så här långt i kroppen.

Övrig träning idag blev 2*20 min på Monarken efter jobbet. Ett pass jag var väldigt nöjd med, som vanligt säger man att det var en tung dag och kändes skönt att prestera ändå. Men jag tycker också man säger att alla dagar är tunga innan man kommer igång, men väl på cykeln så går det bra. Så får väll ändra något psykiskt för det där...


Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, antingen löpning eller monark. Skulle vilja Elghufsa, men tror det är för halkigt för att få ut tillräckligt av det. Får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar