torsdag 21 februari 2013

Torsdag

Tänkte ge er en liten uppdatering för att det inte ska vara helt dött här. Försöker hålla en lite lugnare vecka med träning, men helt lugn är det inte heller. Försöker fokusera framåt Öppet spår på söndag. Igårkväll så körde jag 25km skidor och imorse innan frukosten så fick det bli 10st 1 min på monarken. Det var tänkt som det sista passet, så idag och imorgon blir det vila. På lördag ska jag testa skidor och åka en liten nätt sväng för att sparka igång kroppen till tidigt på söndag. Det är vad som hänt på den fronten.

Igårkväll vallade jag Maries pappa Anders skidor, och med det så blev all vallning klar inför helgen, nu ska bara det yttersta laget fäste skrubbas på.

Nu ska jag åka till Karlstad på en utbildning, ikväll när jag är tillbaka ska jag direkt till jobbet för kvällsjobb och imorgonbitti kvart över sex åker vi mot Oxberg.

I tidningen läser man om att våren gör ett första försök att komma under nästa vecka. Men enligt Yr tycker jag det mest är under 0an som gäller. Ska bli spännande att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar