söndag 31 mars 2013

Ingen cykelpåsk

Jag kan konstatera att det som intagit min och Maries kroppar måste vara årets influensa. Den har dragit ut på tiden och min förhoppning om att få cykla någon liten meter på de här fyra soliga och lediga påskdagarna är borta. Nu är det bara annandagen kvar och jag kommer inte vara frisk nog att cykla imorgon. Blir lite avundsjuk på alla andra som lägger upp fina bilder på sina bloggar ifrån fina cykelpass. Njut när ni är ute! Men helt hopplöst är det inte, det har vänt och blir inte sämre längre vilket är bra, det går åt rätt håll om vi säger så!

Jag har kunnat sitta på balkongen med full klädselmundering i solen och läst en bok, det är riktigt skönt i solen, friskt!

Nu ser jag på hockey på kanal 5, och Luleå leder just nu över Färjestad med 4-2!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar