onsdag 3 april 2013

Börjar ordna till sig

Imorgon är det dags att gå tillbaka till jobbet, idag har man börjat känna att man nästan är tillbaka på banan. Ännu lite hostig och slemmig, men det börjar lätta även det. Så hoppas det håller sig så är man snart tillbaka. Denna sjuka ha resulterat i 4 dagar då jag inte drack kaffe och 1,5 vecka utan träning så här långt. Min plan är att imorgon efter jobbet få till något som kallas träning.

Det var lite tråkigt att inte få samla timmar under påsken, hoppas jag kan köra någon distans i helgen som kommer, och att vädret fortsätter vara lika fint som det varit de här dagarna som jag hållit mig inomhus, för det har ju varit strålande!

Nu är det bara två veckor kvar till tävlingsdags, inleder med läger samt tävlingar med Merida i Norge, vi ska köra första deltävlingarna i Norges cup, ska bli riktigt spännande och roligt! Först så hoppas jag på träning nu i helgen, nästa helg ska vi till Tyskland med jobbet så då blir det lite lugnare också, sen är det dags och därefter rullar det på fram till hösten :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar