fredag 26 april 2013

Helg

Ännu en vecka har nu passerat, en av de lite jobbigare. Tycker det varit tungt, speciellt vädermässigt, när våren aldrig riktigt vill komma. Har ännu samma kläder som när jag cyklade till jobbet och det var minus 10. Lite tråkigt är det ju. Ikväll fick jag till ett bra pass på monarken, ett bra 4*4 pass, där jag nästan kunde nöta på med det jag gjorde innan sjukdomsuppehållet. Kändes också riktigt skönt, då jag tycker det gått lite tungt efter sjukdomen i påsk.

Imorgon blir det distans, hoppas på sol och värme. Sen får vi se vad det blir på söndag, en lite plan för vad jag ska köra har jag.

Något annat är att nu har ju cyclocross gruppen släppt tävlingsschemat inför höstens cup. Den blir kort och intensiv, men säkerligen mycket rolig! Blir hemmatävling också då jag såg att Ok Tyr ska arrangera en dubbelhelg!

Datumen:
12-okt Göteborg
13-okt Göteborg
19-okt Söderköping Söderköpings SK
20-okt Norrköping Kolmårdens MTB
26-okt Helsingborg CKX
27-okt Åstorp Åstorps CK
09-nov Karlstad Skoghalls CK/OK Tyr
10-nov Karlstad Skoghalls CK/OK Tyr
16-nov Stockholm CK CX & Cykloteket RT CX-SM
17-nov Stockholm SMACK  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar