torsdag 11 april 2013

Morgon och kolmårdsbiken?

Har haft en tidig morgon idag. Startade 05:20 med träningspass, fick bli 4or idag. Kändes faktiskt helt okej, och känner att jag börjar ta mig upp ur sjukdomsgropen! Därefter pillade jag lite med mina hjul, för att få de helt täta. De har släppt lite luft, hoppas det här gjorde det bra idag. Ätit frukost, packat och nu ska jag cykla till jobbet. Vid lunch drar vi mot Arlanda och så flyger vi ner mot Berlin för att se på Wolfsburg, kommer bli intressant!

Nu ska jag inte skriva mer för att slippa stressa ännu mera.

Läser annars att Kolmårdsbiken funderar på att byta datum, att det till och med lutar åt det. Synd att snön aldrig vill släppa taget om skogen. Har ju verkligen sett fram emot den tävlingen i slutet av april....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar