fredag 19 april 2013

Norgehelg

Började dagen med sovmorgon, så egentligen började ju inte dagen förrän efter sovmorgonen. Men iaf, sov till strax innan sju då jag klev upp och sa hejdå till Marie för helgen. Därefter satte jag mig på monarken och körde lite flåsettor innan frukosten. Vad skönt att morgonträna, brukar jag ju säga även när jag gör det kl 05. Men vad skönt det var att hinna med det innan frukosten, men ändå inte DÖtidigt. Det var lyx! Utanför fönstret såg man folk som började gå till arbetet, och inte tidningsdistributören som man kan se annars. Idag ska jag försöka packa och göra mig klar för att åka mot Oslo. Där ska vi i Merida Sverige spendera helgen med Merida Norge, samt deltaga i Norges cups första tävling. Vårsprätten i Darbu. Imorgon startar tempot som sätter startplatserna till söndagens XC. Jag startar 12:15. Vi är 37st imorgon och hela 46st på söndag, kul! Så nu sätter säsongen igång!

Igår fick jag klart tävlingscykeln inför året, med de rätta hjulen och allt. Så jag har uppdaterat Mina cyklar, men lägger en bild på skönheten här också:

Jag har bytt hjulen från originalutförande till Sram Rise 60 hjul och kommer köra på Hutchinson Black Mamba däck, då det är snabba däck så är det främst på långloppen. I Helgen har de varnat för lerigt, så då kan mina hjul från förra året åka på i helgen. Får se när jag är på plats.

Ska bli riktigt roligt att sparka igång säsongen nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar