onsdag 5 juni 2013

Värmlandsserien

Igår var det dags för nr 3 i våran lilla Värmlandsserie. Forshaga var platsen och banan var ganska stökig allmänt men inte svår, mest skakig. Efter en hård dag på jobbet och en allmänt seg dag så försökte jag bjuda Tobbe på en match, men igår var inte min dag riktigt, Tobbe var stark dessutom! Jag låg hack i häl hela tävlingen och lite oflyt in på en stig mot slutet där man kund välja svår och lätt väg kom två ungdomar precis in framför mig där vägarna gick ihop igen, så jag fick snällt vänta och lägga mig bakom dem och se Tobbe försvinna. Jag hann ifatt igen, men kunde inte svara på den avgörande spurten innan det sista viktiga stigpartiet. Bra kört Tobbe!

Nu är det dags att åka till jobbet för en ny dag, lite träning ikväll och försöka samla ihop lite energi, imorgon är en ledig dag, skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar