torsdag 31 oktober 2013

Fortsatt Merida och ny cykel!

Det är klart att jag även 2014 kommer cykla för Merida! Det är ett härligt Team med bra personer som arbetar på märket och riktigt härliga cyklar att cykla på! Så igår när jag hade bestämt en eftermiddag ägnad åt plugg så plingade det till på dörren runt lunch och posten levererade min nya träningscykel, så den eftermiddagen var ju en väldigt lyckad ur plugg synpunkt. Har ju varit MTB-lös i ca 2 veckor nu, bara haft crossen till "hands". Så det var skönt att få en till att ställa i cykelrummet. Så 2014 års träning kommer ske till största del på denna Merida Big Nine 1500!


Det var vad som hände igår förutom att jag jobbade förmiddag. Idag har jag varit hemma och skrivit klart det sista på mina två inlämningsuppgifter till imorgon, jag har monarkat och kört bålträning innan lunch, och nu på kvällen när Marie kom hem tog vi en lätt 5 km löprunda. Jag körde i mina Nike freerun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar