onsdag 6 november 2013

Onsdag

Har inte så mycket spännande att berätta, det är vardag och dagarna rullar på. Träningsmässigt så var jag ute och lekte på cykeln i måndags, något hopp i bikeparken och så lite upptäcksfärd för att hitta lite nya hinder att ta sig över, utför m.m. men hittade inte så mycket spännande då. Får fortsätta letande vid annat tillfälle. Igårkväll efter skola och sånt så Elghufsade jag och Marie, efter att ha granskat våra pulsklockor så kan jag säga att det var ett bra pass för oss båda. Jag körde 5 st intervaller i Bredablicksbacken. Idag efter skola och sånt så satt jag mig på monarken och körde två stycke 20 min intervaller medan jag hade bröd på jäsning. Nu är brödet i ugnen och jag misstänker att jag råkade döda jästen, för det jäser inte riktigt som jag vill, blir nog pannkaksbröd det här. Pannkaksbröd med potatis och rödbetor faktiskt, spännande mix!

Nu har det gått och blivit mörkt, och jag ska sätta mig och plugga lite, ska granska en artikel om motivationsklimat för prestation.

Det närmar sig också helg, en tävlingshelg i cyclocross. Lördag och söndag kör vi cyclocross på norra fältet i Karlstad. Lisa Nordén ska komma och liva upp tävlingen, riktigt kul! Så värmlänningar, bege er till norra fältet i helgen och kika på den publikvänliga sporten cyclocross! Här finns lite information

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar