torsdag 14 november 2013

Torsdag

Började dagen med cykelvård av crossen, behövdes efter Karlstads blöta dagar. Det var så effektivt så jag valde att ta den senare bussen imorse som tar mig till skolan bara minuter innan lektionen startar, brukar avstå den då bussen gärna vill vara flera minuter sen. Men imorse blev det så och jag fick en halvtimme till att vårda cykeln, den halvtimmen behövde jag. Nu var det även så bra att bussen var i tid, så jag kom i perfekt tajming till skolan och slapp dötid där, winwin. Hem efter lunchen och var väldigt opepp på träning, men hoppade upp och körde mitt pass. Nu efteråt är jag väldigt mer alert och pepp, träning gör susen. Men tack vare den opeppa Jakob som började träna så vart det inte riktigt med den kvaliten jag ville men näst intill, men jag kom ut som en piggare person vilket ju var bra! Nu sitter jag med en kopp kaffe och ska börja småfila lite på nästa inlämningsuppgift.

Imorgonbitti ska jag till Karlstad tidigt för att få på en idrottsfrukost som Karlstad kommun anordnar. Man får frukost och så får man lyssna till ett seminarium, imorgon handlar det om sociala medier och internet, jag tror till och med att det är om baksidorna med dito. Intressant och aktuellt i alla fall!

Cyclocross-Sm till helgen blir det ju som tidigare sagts. Jag kommer åka upp på morgonen, så har 3 timmar i bil innan start, det är ju mindre optimalt och inget jag är van med, några tips för att inte stelna ihop helt? Ut en gång i timmen och göra upphopp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar