måndag 30 december 2013

Festive 500, 413 km

Dag 4

Back on track med fjärde dagen på Rapha festive 500. Körde ju tre dagars race under alla juldagar och fick sen en släng av halsont redan på annandagskvällen som hängde i fre-, lör- och söndag. Hade ju ändå planerat in vilodagar då eftersom min syster med familj har besökt oss under just de dagarna. Men helt still och med sjukdoms symptom hade ju varit skönt att slippa. Redan igårkväll kände jag nog att idag skulle jag kunna ge det ett försök att avsluta denna utmaning. Så i strålande sol rullade jag ut strax innan nio imorse. Ville bara njuta idag och samla kilometerna och inte ta i det där extra någonstans. Dagen och kilometrarna rullade på och nu ligger totalen på 413 km och imorgon är sista dagen. Blir det inget bakslag så avverkas de resterande imorgon förmiddag.

Nu sitter jag och bloggar från telefonen när vårat Internet har tagit slut. Mindre bra tillfälle när vi helt har fastnat i serien breakingbad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar