söndag 23 februari 2014

Lunch

Har precis ätit lunch på Masala i Mora. Var med Rille och Fredrik vid starten och åkte därifrån vid kvart i sju. Körde lugnt till Mora där jag bytte om och körde från duscharna mot eldris och vidare strax innan hökberg. Där vände jag och kände att den snabbaste i dagens öppna spår borde börja flåsa mig i nacken snart. Men jag klarade mig! Idag fick jag ihop drygt 32km nyttig stakning i vasaloppsspår på ca 2 timmar. Perfekt pass och ser verkligen fram emot nästa söndag!

Rille och Fredrik har passerat evertsberg efter knappt 5h, så den jobbigaste halvan är gjord, hoppas dem har krafter kvar och kommer in den beräknade tiden vid 16:30.

Spåren idag tycker jag var kanon, lite isiga och ganska snabba med hårt och bra stavfäste, imorgon ska bli riktigt varmt, får se hur det utvecklar sig under veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar