tisdag 11 mars 2014

Har jag en blogg?

Jag är inte riktigt lika död som bloggen och tur är väl det! En hel vecka utan att ha blogga och det var inte ens planerat. Har precis varit ute och kört två varv på Björkvallens bana, perfekt för att köra tjugominuters intervaller. Hade med mig filmkameran, så kan eventuellt komma upp någon film om ett par dagar, för nu hinns inte. Klockade bästa tid på 21:33, vilket inte är så jäkla snabbt.

Snart kommer Rille förbi och ska göra ett åstrandstest. Vi håller på med konditionstest på cykel i skolan just nu, så jag gjorde ett på Marie förra veckan, och ska göra ett par till. Någon intresserad?

Imorgon är det heldag i skolan innan jag far hem till Kristinehamn och landar på Team Sportia där det är cykelkväll, så kom dit och snacka cykel imorgon mellan 16-20 ca.

Träningen i helgen som var blev inte som planerat, hade lite förkylningssymptom som troligen var allergi, men mådde som om jag var sjuk vissa perioder, så jag stuvade om träningen lite då.

Det var en kort update.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar