torsdag 22 maj 2014

Torsdag

Torsdag idag, klockan har blivit 08:21 och jag inväntar dagens studiekamrat så vi kan fila på slutspurten av våran B-uppsats så att vi kan ta sommarlov. Vi blir nog inte klara idag, men vi är inte så långt borta. Men dagen har redan börjat och jag har varit ute och sprungit innan frukost, känner att jag behöver det inför nästa vecka. Älskar att springa innan frukost, det är riktigt bra "effektiv" träning där jag lätt kommer igång, inget krångel med magen och nu var det ju så varmt och gott samt lugnt utomhus. Kom ut strax efter 06, perfekt! Frukosten hemma sen smakar lite bättre, och kaffet är ljuvligt. Har återinfört kaffe på morgonen. Sedan vi var i Paris har jag hållit upp med kaffedrickande. Klarade ganska bra att inte dricka kaffe alls, sedan började jag bara dricka på helgen och nu efter dryga 2 månader så återgår jag till normal dos med kaffe. En kopp på morgonen och en på eftermiddagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar