torsdag 21 augusti 2014

Vatten vatten

I Kristinehamn har de närliggande vattendragen nu svämmat över och det forsar vatten i delar av stan. Jag har inte märkt något av det ännu, trotts att jag och Marie var en sväng på stan tidigt imorse. Sen åkte jag hem och slappade innan träningen tog vid strax innan lunch. Men hållit mig uppdaterad om vattenläget här på NWT. Eftersom jag inte har någon cross för året än, så kunde jag ju inte ut och köra cykelcross i det crosslika vädret så jag körde lite intervaller inomhus på monarken. Just nu är det uppehåll och lite sol faktiskt, så får se om det kommer mer regn under dagen eller inte. Lite otäckt vad snabbt det kan gå, de bilderna man ser verkar inte alls roliga, men också vad isolerad man blir. På min sida av stan har jag inte märkt ett dugg, utan skulle bara tro att det regnat normalt....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar