söndag 5 oktober 2014

Bilder Lidacrossen och helgsummering

Nu är jag och Marie hemma efter en hektisk helg i Stockholm. Kom fram till Jesper vid 13-tiden igår och hälsades välkomna med espresso och kanelbulle. Vi hann även med att slå någon pingisboll. Sen åkte jag och Marie in till city och passade på att träffa två kompisar innan vi sammanstrålade med min mamma och pappa för att äta middag. Vi valde Pitchers på Maria torget, gott och trevligt! Idag hade vi inget särskilt planerat så vi fördrev tiden med att åka ut till Lida och kolla på andra dagen av cx-cupen. Calle Friberg vann även idag.
Mamma, pappa och Marie kollar på cyclocross.
Andra gången jag visar upp sporten för pappa och första gången för mamma, dock har jag själv aldrig lyckats vara på cykeln när de sett. Någon gång kanske det blir av. Jag blev lite lagom sugen på att crossa, även om banan för oss åskådare var lite i tråkigaste laget.

Blandade bilder från herrprestige och blandade damer som körde då, vet inte riktigt vilka damklasser det var just då, men junior och F-15/16 snappade jag upp.






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar