söndag 16 november 2014

Lattjolajban

Efter lite morgonbestyr med badning av Nils och frukost i magen stack jag ut på en timme lattjolajbanpass i duggregnet. Min enda plan var att undvika endurospåren och bara köra snabba fartfyllda stigar. Gick bra till en början sen helt plötsligt var jag på endurospåren och vimsade runt för en stund. Hittade efter en stund till ett ställe där jag kände igen mig och kunde styra mig ifrån endurospåren. 

Imorgon börjar ett nytt träningsår för mig, år 2015. Igår var jag på mässa en snabbis med Kent och kikade på cykelrelaterade nyheter inför 2015. Jag är ingen direkt mässperson och tycker att man redan har ganska bra koll på saker och ting idag tack vare internet, men ändå vill man ju dit och atmosfära och känna av läget. Pryltokig har jag aldrig varit tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar