måndag 9 februari 2015

Måndag

Godmorgon bloggen!
Blev en distans på cykeln igår knappa 4 timmar och knappa 9 mil i väldigt vackert och underlag som inte gjorde en skitig alls! Då Nils inte blivit bättre under natten kunde jag inte riktigt slappna av ute, så jag körde på min runda utan att fundera på att skarva eller ta onödiga pauser och när jag kom hem ringde vi vårdcentralen och fick en tid på kvällen. Det slutade med bricanyl för hans del och tror det har börjat rensa ur hans system nu iaf, väldigt skönt!

Ny vecka nu och för mig blir fokus på att försöka skriva lite på arbetet som ska in nästa vecka och så en intressant föreläsning med Al Smith och sedan konferens om idrott och mångfald.
Idag är det vilodag och sen ska jag försöka träna 6 pass kommande 3 dagar innan vi åker till Gotland på fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar