söndag 8 februari 2015

Skidåkning

Igår blev det skidåkning på fjället här i Kristinehamn, iaf i sina bästa stunder är det lika fint som på fjället! Det var jättefin skidåkning och jag fick ihop 2,5 timme och dryga 36 km. Valde att köra mycket kupering då jag ju står för startsträckan i stafettvasan! Hade bra fäste igår och då är det en fröjd att klättra!

Hade egentligen velat skiddistansa idag med, men tror inte min skidovana kropp pallar det så det blir cykel istället. Får se vilka vägar som är farbara idag, inte alla grusvägar som är plogade. Har varit vaken sen 05 nu och försökt underhålla Nils och få i mig frukost så att Marie ska få sova lite längre ostört, har ju gått bra hittills och det är alltid gött! Nils är ännu hostig och ansträngd i andningen, borde vända nu någon dag, annars får det bli nytt besök hos VC.

Igår var det ju lite att man tänkte att jag kommer sakna att inte köra vasaloppet i år. Det var en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar