onsdag 18 mars 2015

Pendlingsträning

För 1,5 år sedan när jag började läsa på Uni så efterfrågades ett klädskåp för att underlätta för miljövänlig cykelpendling. Men det har visat sig omöjligt trots att skåp redan finns uppsatta i skolan? Jaja, idag passar det iaf då Marie och Nils kommer till Karlstad vid lunch så blir allt lättare. Så imorse tog jag landsvägscykeln till Karlstad och pendlingen innehöll 2*20 min intervaller. Startade 06 hemma precis när det börjat ljusna. Totala snittfarten landade på 30,6 och det tog dryga 1,5 timme. Nu har jag precis ätit medhavd frukost och kan pallra mig bort till dagens föreläsning.

Igår var det för övrigt grym utecykling på kvällen, en ljummen vårdag, 10 stycken 1,5 min intervaller i terräng, bra fint! Efteråt lite guidning av nya stigar och en potentiellt ny bana!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar