söndag 24 maj 2015

Distanspass av cykel och köksstommar

Hej

Dagarna flyger förbi med flytt, renovering, skola m.m. Nu försöker jag även vara igång med lite mer strukturerad träning också. Vill hitta någon slags form till Island games om en månad. Har ju världens bästa fru som gör det möjligt för mig att komma iväg på distans när jag bör. Fredag bjöd på 10 mil Mtb och igår bjöd racern på dryga 16 mil fin landsvägsåka.

Idag började dagen med att jag och Nils sprang lite innan frukost, ca 4 km. Ett bra sätt att starta dagen på. Men därefter har det inte varit en sekund lugnt. Vi har flyttpackat och grejat och nu ikväll fick jag hjälp av Rille att köra möbler. Gräsklippning och skruva köksstommar har också stått på dagordningen dessa dagar. Det kommer bli riktigt bra allt, så kan knappt bärga mig tills allt är klart!

Veckan inleddes med ett trevligt besök av Jeppman, han fick se lite stigar runt stan. Men de som följer mig på instagram visste ju redan om det. Jbjrklund heter jag där.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar