söndag 27 september 2015

Premiär CX-cupen

Det är ett skönt lugn när hösten kommer, även cyclocrosscupen känns skönt avslappnad efter att man roddat en långlopps-säsong. Allt är så enkelt med cyclocrossen, iaf när man mer tar den med ro.

Kom ner till Göteborg igår och han provköra banan lite innan start. Placerad i mitten av startfältet, men är fegstartad och kom efter startrakan bland de sista. Lite cx ringrostig så tyckte jag det gick bättre och bättre hela tiden. Kan säga att det fortsatte även över dagens tävling. Igår slutade jag 9a, men idag 12a. Var ett bättre startfält idag med fler toppnamn. Jag var trots allt 1 minut närmre segraren idag än igår.

Jag är nöjd med min crosspremiär och det är riktigt roligt! Ser fram emot fortsättningen!

Hoppas lite bilder kan dyka upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar