lördag 2 januari 2016

Snöande

Nu har vi fått en del snö här i Kristinehamn, skönt! Jag och Nils var ute på morgonen idag och gjorde en provrunda i hans vagn. Mer för att få in rutinerna vad gäller kläder och koppling av vagn, än fokus på rundan. Så en dryg halvtimme fick vi till medan Marie var på gymmet, perfekt! Efter det så klädde jag av mig några lager plagg och satte mig i källaren på monarken, frös i början men varm sen, precis som det är vid utomhusaktivitet. Inledde med ett åstrandstest som pågick i 2 minuter innan jag upptäckte att kedjan var i akut behov av att bli spänd. Sagt och gjort, sedan körde jag ett nytt test som uppvärmning inför dagens träning som fick bli 6 stycken 4 minutare.

Nils blir snabbt trött när man åker vagn av något slag.
Nu har brasan varit tänd på övervåningen en timme, så nu väntar en stunds pusslande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar