fredag 8 april 2016

Vi kör väl på

Vi fortsätter väl med detta kontinuerliga bloggande.

Dagen började med en osäker feeling om min status. Känner mig fullt frisk men ändå med något bakomliggande någonstans som kanske skvallrar om att det finns baciller i kroppen. Ni hör ju hur osäkert det låter. Genomförde iaf ett pass fyror på monarken, men blev lite besviken när jag kom till första vilan som sa 3 minuter, jag som var inställd på 4 minuter. Genomled passet mycket bra och känner mig ännu i skrivande stund som i morse, frisk men ändå något någonstans som kanske är något.... Dagens siffror var drygt 360 watt. Nästa gång ska jag försöka med konceptet mer watt och mer vila.

Planen imorgon är faktiskt att vara med i Keps cup i Tullinge, så får se vad som händer under natten. Hur som helst så är det Stockholm som gäller imorgon, då jag och Nils ska vidare på söndagmorgon mot Nynäshamn och vidare mot Gotland. Vi ska spendera en vecka hos farmor och farfar, det blir kul men en himla saknad efter Marie dock. Tur hon följer med till Stockholm.

Övrigt idag har varit c-uppsatsplugg och packande.

Ja men trevlig helg, jag kanske hör av mig imorgon igen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar