torsdag 5 maj 2016

Osäker start

Vaknade i morse med ont i halsen, eller en viss sanning med modifikation. Med småbarn så går man ju inte och lägger sig och sen vaknar på morgonen utan jag kände det redan tidigt på natten vid något uppvaknande. Sen vid kvart över fem när vi gick upp kunde jag konstatera den bittra verkligheten att det var ett riktigt halsont.
Vabbade två dagar i början på veckan och en fru som igårkväll blev förkyld så var det ju inte någon överraskning. Jag har iaf idag bakat en laddpaj som gör mig snabb och vilat i form av kosläpp med Nils och Marie och min syster. Härligt väder och en bra dag.
Går och lägger mig nu och status imorgonbitti avgör om det blir något Lidingölopp för mig. Har verkligen längtat efter detta loppet hela vintern och vill försvara min topp-10 från ifjol. Vi får se hur det blir. Vill inte heller riskera något och få en ännu längre sjukperiod så här på början av säsongen.
Godnatt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar