lördag 24 september 2016

Cx Göteborg, dag 1

Idag öppnades cross-säsongen och cxpokalen med dag 1 i Göteborg. Jag, Marie och Nils åkte ner under förmiddagen och var framme strax innan kl 13. Två timmar innan start. Hann få koll på banan ett varv, stora drag som förra årets bana, ingen lera dock.

Tycker jag hade en bra start idag, men ändå vart jag helt avhängd av den gruppen jag trodde jag skulle kunna följa under första varvet. Hamnade med en gång i ingenmansland och tävlade ensam i 60 minuter typ. Känslan var inte toppen och det kanske var därför jag inte var med riktigt. Har ju varit sjuk samt inte haft så många crosstimmar innan idag, så förhoppningsvis var detta en nödvändig starter.

Riktigt roligt och ser fram emot imorgon och resten av säsongen!

Nu är vi inkvartering på ett scandic och Nils sover. Så vi sitter mest tysta i rummet och ska väl sova snart också. Hade hoppat surfa fram lite resultat ifrån idag, men det ser mörkt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar