tisdag 11 oktober 2016

Groopencross

Nils fyllde två år under helgen som gick så lördagen hade vi kalas för honom med släkten och på söndagen fick han följa med till västerås och Groopencross. Kom med gjorde även Marie och Nils favoritfaster. Så jag hade bra support med mig. Min formstatus var dock väldigt osäker, hade inte haft något pulshöjande sedan göteborgscrossen. Innan göteborgscrossen var det också en släng av sjukdom. Så har blivit lite knapert med träning.

På Groopencross så öppnade jag lite för hårt, hade lite för mycket blodsmak i munnen första 15 minuterna, vilket gjorde att jag inte orkade attackera med Johan Norén och Jesper Svensson när dom gick förbi. Det dumma var ju att de kom förbi men att avståndet sedan höll sig ganska konstant. Fick sota för min öppning som var lite för hård för min form. Men banan är så sjukt rolig i Västerås och känslan överlag var mycket bättre än i göteborg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar